86/1/30
پيش نويس دو نفره

نخست - به رسم کليشه هاي روز - سلام
اين وبلاگ همان گونه که از نامش بر مي آيد حاوي داستاني خواهد بود که توسط دو نويسنده - باربد و سعيد پارسا - نوشته خواهد شد. اين که چقدر موفق خواهيم بود و تا چه زماني مي توانيم به اين کار ادامه دهيم ، از ديد خودمان نيز پنهان است و هيچ برنامه ي مدوني براي آن نوشته نشده و البته اين ننوشتن تا حدي تعمدي بوده است. به جاي آن برنامه و استراتژي نوشته نشده ، قواعدي را براي نوشتن در نظر گرفته ايم که در ذيل مي آيد.
1 قسمت نخست داستان ( که توسط سعيد پارسا نوشته شده ) تا چند روز ديگر در وبلاگ منتشر مي شود و از آن به بعد تمامي قسمت هاي فرد توسط سعيد پارسا و تمامي قسمت هاي زوج توسط باربد نوشته خواهد شد.
2 هر کدام از نويسندگان براي نوشتن قسمت مربوط به خود ، مجزا عمل خواهد کرد و نوشته هاي هر نويسنده بدون مشورت با ديگري نوشته مي شود.
3 فاصله ي بين هر دو پست ، بين 5 تا ده روز است ( مگر اينکه اتفاق نامعمولي بيفتد ) .
4 هر کدام از نويسندگان ، از محتواي نوشته ديگري ، درست مانند بقيه ي خوانندگان و از روي وبلاگ مطلع خواهد شد.
5 محدوديتي براي تعداد قسمت هاي داستان وجود ندارد و هر کدام از نويسنده ها در هر قسمتي که احساس کند بايد داستان را تمام کند ، بدون مشورت با ديگري اين کار را خواهد کرد.
6 ما به اين طرح به عنوان يک بازي وبلاگي يا يک زورآزمايي ادبي نگاه نمي کنيم. محک زدن و رشد کردن براي خودمان و نوپردازي در حيطه ادبيات پارسي در حوزه دگرباشان جنسي از اهداف اوليه ي اين وبلاگ است.
7 نمي دانيم تا چه حدي در اين کار موفق خواهيم بود بنابراين بدون کوچکترين ادعايي کار خود را آغاز خواهيم کرد و تنها اميدواريم به حمايت و پيشنهادات شما.
8 وبلاگ هاي مورد علاقه ي باربد و سعيد پارسا در وبلاگ هاي شخصيشان ( که در قسمت پيوندها آمده ) لينک شده اند. بنابراين در اين وبلاگ به وبلاگ خاصي لينک داده نمي شود.
9 ايميل هر کدام از ما در بالاي صفحه گذاشته شده اما از دوستاني که قصد دارند در مورد داستان و خطاب به هر دو نويسنده نامه بنويسند درخواست مي کنيم به ايميل مشترک نامه بنويسند.
10 براي ساختن و پيرايش قالب وبلاگ ، از دستان تواناي آدم آهني ياري جستيم. در برابر زحمت بزرگش ، فقط تشکري کوچک در دستانمان داريم.
11 شاد و پيروز باشيد
26 فروردين 1386


نويسنده ي اين قسمت : باربد-سعيدپارسا

12 comments:

Anonymous said...

salam
khob, cheghadr jaleb, montazere baghishammmmmmmmmmmmmmmm . . .

خشایار said...

برکت باشد . زنده باشید

آرش said...

خدا جوابتو بده باربد

Anonymous said...

فقط ميتونم بگ خوش به حالتون...موقعيت خيلي خوبيه

Anonymous said...

جالبه

saeed parsa said...

بی صبرانه منتظرم نظرتو درباره ی قسمت اول بدونم و اینکه ادامه ش چی می تونه باشه

Anonymous said...

استقبال از هر طرح نو
حتی طرحی به شباهت ترین طرح
برایتان آنقدر دست و جیق و هورا می کشم که ...
راستی طرح اولیه از کی بود؟
به هر حال موفق می شین
I know...
----------
www.dozdedela.blogfa.com
----------
Alfonso

Anonymous said...

آخه سعید جون تو که خودت قسمت اول رو خواهی نوشت منتظر عمه مرحوم من هستی؟و باید اون باربد هم بگم ای باربد ای قبیله ای خودت دیگه اینقدر که میخوای داستان منتشر کنی.یعنی چی قصه.اگر منظورت از قصه همون قصص الهی باشد که خدا خودش گفته و گرنه هم که قصه یعنی بی بند و باری و خیلی چیزهای بد.زساده عرضی نیست

Anonymous said...

خوبه خيلي خوبه كه دراويش در قبيله ي ما مي تونند در گليمي بخسبند . اصلا خاصيت دراويش اينه كه بتونند نه حتي دو تا دو تا كه چل تا چل تا در گليمي بخسبند. به نظر من مروت اينه كه بذاريد هر كي دوست داره بياد اينجا يه نوكي با قلمش بزنه احتمالا به هيچ ور هيچ تخمي هم نميخوره اين كار . اينو عمرا واسه خودم نميگم چون من نه قلم دارم نه نوك . ولي شما كه مي تونيد مرام داشته باشيد اگه خاطر يكي رو نميخواستم عمرا اينو نمنوشتم

هم سرشت

Anonymous said...

بعد از تعارفات معمول و متدال که وای چقدر جالبه و چه عالیه و از این حرف ها فقط یک چیزکی ذهنم را به خود مشغول کرده که اقاجان این زوج و فرد هم تبعیت میکند از قانون پلاک ماشین ها ؟

Anonymous said...

اوخ جون اینجا کامنت دونیش طبیعیه .این از همه مهمتر است . خوش باشید هر دوتون.

Anonymous said...

انوقت این قصه شروع نشد ؟